CampingDanmark.dk

Autocamper
Forum - Autocamper - Bordatlas 2008
Bruger
oleklaus
Nyt medlem
Skrevet: 13-03-2008 10:53:20

Bordatlas 2008

Enten er jeg dårlig til at orientere mig rundt i forum, eller også må jeg forundres over at der ikke er omtale af nyt Bordatlas 2008 som mig bekendt er "standardudstyr" i alle autocampere der kører i udlandet. Der skulle efter sigende være store forbedringer i 2008 udgaven. Det ville være rart med omtale og evt. oversigt over købssteder
Svar
Brugeren er slettet
Skrevet: 13-03-2008 17:31:57
Jeg har aldrig hørt om den, men det lyder da interessant.
Måske skyldes udbredelse, eller mangel på samme at der er 3 steder i DK, 1 i Norge og 1 i Sverige.
Så er den måske ikke så anvendelig alligevel
Om den bruges mest sysdpå kan jo være en mulighed.

Per N.
oleklaus
Nyt medlem
Skrevet: 13-03-2008 17:50:44
Jeg ved ikke hvor du har oplysninger fra for i 2007 udgaven er der 52 Stellplatzer i Danmark, 10 i Norge og 11 i Sverige. Der er i 2007 udgaven 3800 pladser ialt i Europa (flest i Tyskland)
Brugeren er slettet
Skrevet: 13-03-2008 22:59:34
Neergårds Webshop tilbyder Bordatlas 2008 og her er der et link så man ender på den tyske hjemmeside.
Der kan søges på lande og det er herfra at jeg har oplysningerne.
www.reisemobil-international.de
Ja man kan hurtigt få urigtige oplysninger hvis internetsider ikke vedligeholdes.
Men det er nok for få til at jeg vil bruge de penge.

mvh Per N.
Ole rejsejournalisten
Redaktør
Skrevet: 14-03-2008 09:36:31
Hej til alle dem der rejser i udlandet med autocamper !

Bordatlas er faktisk det bedste køb du kan gøre hvis du rejser i udlandet.

2008 udgaven giver den mest udførlige omtale og er den absolut bedste vejviser til autocamperpladser der findes i Europa, og ikke nok med det indeholder den i år også en cd med nøjagtige poi punkter.

Bordatlas udgaven 2008 beskriver og viser vej til omkring 4000 pladser beregnet til autocampere.

Bordatlas kan købes hos de fleste autocamperforhandlere samt hvis du er medlem hos en af de to autocamperforeningere.
Prisen varrierer lidt Men er mellem kr. 100,00 - 150,00 så pengene er givet godt ud.

de bedste hilsner
Ole Koch
oleklaus
Nyt medlem
Skrevet: 14-03-2008 10:17:57
Selv om DCU ikke er speciel autocamperforening kan det undre mig at de aldrig har hørt om eksistens af Bordatlas. Jeg har opdaget at PJ Caravan i Roskilde har på lager til kr. 139

VH
OleK
steenj52
Nyt medlem
Skrevet: 31-03-2008 20:54:24
Super enig med Ole Kock den14.3.2008 Bordatlas er biblen over alle bibler for autocampere. desværre passer cdèn ikke til min nyindkøbte TomTom510 men tilsyneladende kun til de allernyeste modeller af TomTom 900 serien, lidt ærgeligt da det er et kæmpe plus at alle "pladserne" bare dukker op når man er i nærheden,. Men heldigvis er der gode adresser samt kordinater, et rimelig godt kort se at se efter. så her i weekenden har jeg siddet i min stol og fundet de næste 3 forlængede weekendture i det nordtyske samt i den nordlige del af det gamle DDR, tatstet det ind på GPS, og så er det bare at "fravælge" motorvejene på GPS, tro det eller ej Tyskeland kan være rigtig pæn når man køre af de gamle hoveveje og biveje, for der er jo en ting man skal huske når man køre autocamper, afslapningen og ferien starter når man starter bilen
Verner
Nyt medlem
Skrevet: 30-07-2008 11:39:59
Steen, jeg er ganske sikker på, at du også kan bruge CD'en til din TomTom 510.
Du skal ikke lade dig narre af, at billedet på CD'en viser en 910'er - det er samme fremgangsmåde du skal bruge til din 510'er.

mvh
Verner
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Campingdanmark.dk
Seneste nyt
Annoncer på CampingDanmark
  Glemt kodeord?