|
|
|
Forum - Campingvogne - modeller - Den nye Hobby Premium - 2012 model, hva synes I
|
|
Bruger
|
|
|
|
Skrevet: 01-09-2011 13:40:37
|
Den nye Hobby Premium - 2012 model, hva synes I
Redaktionen besøgte i wekeenden Europas største campingmesse Caravan Salon i Düsseldorf. Her så vi mange af de nye 2012 modeller fra de forskellige producenter. En der vakte stor opsigt hos os er den nye Hobby Premium campingvogn, som er Hobby's bud på fremtidens campingvogn. Vi har delte meninger herude - men hvad synes du/I? Se videoklip her: www.campingdanmark.dk
|
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 04-09-2011 21:09:36
|
|
Vi har set den hos KG camping idag og er skuffet over den, det spejl i køkkenet hvor man står og ser sig selv mens man laver mad er for dumt. Ligner lidt en Tivoli vogn, har kun en posetiv ting og det er det opbevaringsrum bag vognen til fks stole og borde, men ikke noget for os. Hilsen Gitte
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 07:08:16
|
|
Jeg kan ikke udtale mig om det indre, da jeg ikke har set den indefra, men udefra ligner den, som Gitte skriver, mere en tivolivogn end en campingvogn. Jeg vil nødig køre med den bag min bil.
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 07:59:05
|
|
Jeg har også kun set vognen her på video. Men jeg kan ikke lige se, at den skulle ligne en "tivolivogn". Det udvendige design lever specielt op til noget nyskabende og faktisk synes jeg, at den ser hammer flot ud. Det bliver spændende at se, om det aerodynamiske look også smitter af på køreegenskaber mht. vindmodstand og stabilitet.
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 09:07:38
|
|
Vi så vognen for et år siden, Den er imponerende udvendig...nærmest "AUDI'sk" Hobby har altid været blandt de mest fremsynede hvad design angår. Ved så nytænkende design vil der altid være tvivlere som er til det mere klassiske, men mon ikke konkurrenterne som tidligere, vil kopiere Succes-Hobby Branchen har brug for succes, Hobby hjælper godt til !
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 09:37:51
|
|
Så vognen denne weekend hos KG i Kolding, synes ikke den ligner en tivoli vogn, oplukning ved gaskasse samt den bagerste stuverum er perfekt, jeg tror også at konkurenterne vil efterligne de strømlignede linier, er spændt på hvordan den vil te sig efterspændt en trækker. Indvendig er looket spændende/annerledes bliver nok en bestseller Gunnar
|
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 10:45:08
|
|
Syntes for første gang Hobby har fat i noget nyt og spændende. Hvis kvaliteten følger designet, tror jeg Hobby tager stor markeds andel igen. En rigtig flot vogn, helt enig mht. lidt ala’ AUDI udseende. Er vildt med det forreste ”stuverum”. Roser til Hobby.
Lorentzen
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 10:59:19
|
Designet er én direkte kopi af Tabbert Paganini model 2009 www.campingdanmark.dk( så det med nyt og spændende, 3 år efter ? ) Men flot ser flot ud, så må man bare håbe at Hobby har fået mere styr på samlekvaliteten indvendig og udvendig - end de har haft de seneste år.
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 13:41:19
|
|
jeg syntes at det er den flottest vogn der er lavet, øv at jeg ikke skal have ny vogn nu.
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 17:28:35
|
|
Har set Hobby's nye vogn hos Campingparken, Herning. For første gang nogensinde har jeg set et udvendig design der nærmer sig Solifer, så det bliver spændende hvordan den kører, om den også her kan leve op til en Solifer? Invendig er den lavet meget lækker, desvære kun med el-gulvvarme selvom det var med Alde fyr. Prisen er nærmest en foræring.
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 17:49:06
|
Har set den nye Hobby... smart design ( sjålet fra Tabbert paganini, så det er ikke at nyt design ) Hvis samlekvaliteten er iorden og der ikke er dumme fejl såsom låger der hænger og håndtag der falder af.... jamen så er den virkelig ok til prisen, for den koster jo kun det halve af hvad Paganini´en koster, og så med Alde varme også.. ;-))) Men hvis det som jeg ser på dette billede er standard, så er det ikke noget for mig, det har jeg haft nok af...
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 05-09-2011 20:03:58
|
|
Ja det ydre design ser godt ud med flotte linier og gode detaljer som bagagerum, men indeni er der ikke sket det store, bevares nye farver, men samlekvaliteten halter stadig bagefter, og så er den oveni købet blevet ca 10 % tungere i forhold til feks Excellent serien, og ca 20 % dyrere.
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 06-09-2011 11:18:27
|
|
Den vogn er noget at lækreste der er kommet på market, der er meget stor interesse for denne vogn her. Kig ind i SK CARAVAN der kan i se 2 stk af den.
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 16-05-2012 14:28:37
|
|
Udvendig: Den har en flot bagende, der er en direkte kopi af Fendt Brilliant's bagende, men resten af vognen udvendig: Uha, uha, hvor rædselsfuldt med de store sorte vinduer. Det er Fendt sluppet væsentlig bedre om ved.
Indvendig: Overfladisk er den flot, men samlekvaliteten halter.
Generelt: Vognene er meget tunge. Ifølge forhandleren, som jeg talte med, skyldes det væsten af de nye vinduer, der er meget tunge.
|
|
|