|
Hej alle sammen,
Tak for alle svarene ;-) Så er den blevet Tempo 100 godkendt og synes samtidig, da den jo var over 10 år gammel.
Jeg tjekkede dækkene og de var sjovt nok fra 93´ selvom vognen er fra 94´ så på med to nye som iøvrigt er godkendt til 190 km/t så der skulle ikke være nogen problemer med farten ;-)
Jeg kiggede i synsmandens papirer og hvad jeg lige kunne se var:
Hvis Camp-let'en har påløbsbremse eller støddæmper eller begge dele, så hedder regnstykket: Camp-let'ens totalvægt = 500 kg x 100 divideret med 50 = 1000 kg skal bilen der trækker Camp-let'en minimum veje. Hvis den igen af delene har lyder det således: Camp-let'ens totalvægt = 500 kg x 100 divideret med 30 = 1666.66 kg skal bilen der trækker Camp-let'en minimum veje. Ret mig hvis det er helt forkert. Jeg har en Berlingo som ikke vejer 1666 kg. til gengæld har jeg en Tempo 100 godkendt Camp-let ;-)
Jeg kan nu vælge mellem at skifte bil, sætte støddæmpere på (det nok billigere end bremser og bil, hvis det altså kan lade sig gøre?) eller bare køre pænt...hmmm.
Og ja, det med 13" hjul er nok en dum idé, tror egentlig heller ikke de kan være der.
Det var alt for nu og tak igen for svarene.
|