Campingvogne - modeller
Forum - Campingvogne - modeller - Solifer 366 Artic
Bruger
verner
Supporter
Skrevet: 04-10-2009 15:22:54

Solifer 366 Artic

Denne vogn interesserer mig meget.Er der nogen der ved om/hvornår den kommer til DK??
Har solifers 2010 brochyre,men den bliver man ikke meget klogere af. Har set billeder på nettet flere steder, men det er lissom for lidt.
M.v.h. Verner.
Svar
Morten Hedeholm Kjær
Nyt medlem
Skrevet: 10-11-2009 16:31:38
Hej Verner!

Jeg kan ikke bidrage med noget udover nogle få nye billeder jeg har fundet:

soliferklub.dk

Fin lille vogn der vist ikke bliver helt billig men med Alde centralvarme. Måske lige lille nok efter mit hovedet men den rammer fint tidens ånd med små brændstoføkonomiske biler. Dejligt at se en CV der passer til en lille bil fra vintermærkerne. Kabe lavede engang en lille Rubin XL på ca. 3,80 meter også med centralvarme osv.

Noget i den stil er min drøm og jeg håber flere producenter opdager der sikkert med tiden er et marked for små luksusvogne der passer til en mindre bil. Det skal ikke være skrabet bare fordi det skal være kompakt.

Tjek også den lille Kip:

www.kipcaravans.nl

Vh Morten
verner
Supporter
Skrevet: 11-11-2009 19:26:45
Hej /Morten.

Tak for dit svar og indlæg. Jeg er meget enig med dig i dine synspunkter. Jeg har været inde og kigge på baade Solifer. dk og Solifer.com, men mangler stadig en fornemmelse for, hvordan toilet ser ud og størrelse på samme. Som jeg ser det, lige en vogn efter mit hoved. Vedr. KIP - så har jeg nu nr. 3, først en 37EKV med hævtag, derefter en Vision 41ETD og nu en Skyline 41TDB. Disse vogne indtager i min verden en særstatus. Men en Solifer med Alde - det trækker.
Fohandler i Jylland nærmest ikke til nogen hjælp!

Med helårscampinghilsen Verner.
verner
Supporter
Skrevet: 11-01-2010 20:43:41
Hej derude!

Er der for pokker da ikke nogen der ved om 366 kommer til Danmark???????????????

Hilsen Verner.
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger