Single-Camping
Forum - Single-Camping - Sommerferie 2010 Fyn
Bruger
Thea
Nyt medlem
Skrevet: 29-01-2010 09:31:11

Sommerferie 2010 Fyn

Er der nogle, der kender campingpladser på Fyn, der har arrangementer i stil med arrangementet på Terrassen i Silkeborg? Måske kunne man få en campingplads med på ideen med et område forbeholdt aleneforældre med/uden børn
Og mon vi kunne samle en flok her på Fyn af voksne med børn til at mødes i sommerferien?
Er selv mor på 37 med to børn på 5 og 7 år..
Sig frem og lad os finde ud af noget..
Svar
Kit
Nyt medlem
Skrevet: 30-01-2010 17:49:45
Hej Thea

Jeg er måske interesseret.
Hvornår har du ferie?

Jeg er 39 år og mor til to børn på hhv. snart 6 år og 10 år.
Thea
Nyt medlem
Skrevet: 30-01-2010 18:39:00
Hej Kit
Det lyder godt :-)
Jeg har ferie 28+29.
Kit
Nyt medlem
Skrevet: 30-01-2010 18:55:06
Hej Thea

ÆV jeg har ferie 26 + 27
Thea
Nyt medlem
Skrevet: 30-01-2010 20:00:04
Ærgerligt :-(
Jakob
Supporter
Skrevet: 09-02-2010 11:54:15
Mig bekendt er der ikke noget på Fyn i ferien.

Kan fortælle dig der på Dokkedal er god stor tilslutning og at der er mere end 50 voksen og 80 meldt til.
Og der kommer flere tilmeldinger for hver dag...

Så er der et par steder på Sjælland og det skulle være på Feddet og tempelkrogens Camping.
NIKVIK
Nyt medlem
Skrevet: 15-02-2010 17:23:34
Langeland, Emmerbølle Camping uge 26.2010
V.h.
Nina
Brugeren er slettet
Skrevet: 09-03-2010 10:37:39
Hej Thea Jeg har ferie i uge 27, har du fundet ud af noget? Jeg er ny i det her med at være single og tænkte at det da kunne være hyggeligt at finde nogen at holde ferie med :-)

Mvh Am
Lindae
Nyt medlem
Skrevet: 09-03-2010 14:37:22
Hedj Thea og Annemette.

Jeg er også varm på singlecamping, min ferie ligger også i uge 27, men ved ik helt om de arrangerer decideret singlecamping i den uge, tror de fleste ført arrangerer rigtig singlecamping fra uge 28.

Jeg er dog lidt varm på at tage på camping på Dokkedal i uge 27.

Hvor er iinteresserede i at tage hen?

Måske vi kunne finde ud af noget.

Jeg er 36 år og har en dreng på 13 og en pige på 9.

Mvh.
Lindae
Kit
Nyt medlem
Skrevet: 11-03-2010 10:27:18
Hej Alle

Jeg har skrevet før her i tråden.

Jeg har ferie i ugerne 26 og 27 og er helt klart frisk på at finde ud af noget.
Jeg overvejer at tage til Jylland, men har ikke besluttet mig endnu :-)

Jer der har ferie i uge 27, skal vi finde ud af godt?

Jeg har to børn, en dreng på 10 og en pige på 6.

Kit :-)
Brugeren er slettet
Skrevet: 11-03-2010 11:29:54
Hej Lindae

Jeg har reseveret på Trelde næs camping i uge 27, men har vidst en veninde der også gerne vil med nu, og hun har først ferie i uge 28, så jeg vil forsøge at udskyde det til uge 28, men er allligevel i tvilv om det er den rigtige campingplads at vælge, for jeg har fundet nogle anmelderser hvor rengøring og inddørsaktiviteter har fået sur smiley, så er i tvivl om det skal være et andet sted.
Overvejer at lave det om til Emmebølle camping eller Terrassen i Silkeborg, men det er ikke så langt væk hjemmefra, synes at vi skal lidt væk hjemmefra, når vi nu skal på ferie :-)
Men Trelde næs Ferie camping indretter bare pladsen efter at der er nogle singler der melder sig til, men sådan er det ikke overalt tror jeg ikke, så det skal jo også lige passe med ens ferie. Jeg har ferie i uge 27-28 med mine børn.
Skriv endelig tilbage, hvis i har nogle gode råd, men hvor er det fedt at der er nogle der er friske på det her :-)

Mvh Annemette
Thea
Nyt medlem
Skrevet: 12-03-2010 17:26:49
Hej Annemette
Jeg var på Trelde Næs for to år siden, indendørsaktiviteterne var måske ikke lige tip-top, men ellers var der ikke noget at udsætte på rengøringen af de toiletter, vi lå tæt ved.. Dengang skulle vi selv finde de andre singler og arrangerede efterfølgende selv fællesspisning osv... Det endte med at blive en fantastisk uge, hvor vi mødtes på kryds og tværs og fælles i alle aldersgrupper :-D Ved ikke om der er noget arrangeret i single-camping regi fra campingpladsens side nu...

Til Lindae
Der er Terrassen i uge 27+31, der er mange, der har gode erfaringer derfra, kan man læse forskellige steder..
Dokkedal er vist single camping i ugerne 29+30 og Tempelkrogens Familiecamping er uge 31.
Brugeren er slettet
Skrevet: 14-03-2010 20:23:59
Hej Lindae
Det er ellers perfekt med vores børns alder, jeg har en søn på snart 12 og en datter på snart 8 år :-)
Jeg tror jeg synes det mest perfekte vil være at finde et sted for de store drenge, hvor der i tilfælde af regn også er indendørsaktiviteter, såsom spillemaskiner, billiard osv. Så jeg tror jeg vil finde et lidt bedre sted end trelnæs camping, så det er helt optimalt iforhold til det danske sommervejr.

Mvh Annemette
Kit
Nyt medlem
Skrevet: 18-03-2010 15:28:33
Hej

Jeg vil overveje at hægte mig på i uge 27, med mine to børn en pige på 6 år og en dreng der bliver 11 i august.

MVH
Kit
Brugeren er slettet
Skrevet: 23-03-2010 21:20:05
Hej Kit og alle andre

Jeg har bestilt hytte hos Dokkedal camping i uge 28 sammen med min veninde og vi synes da det kunne være hyggeligt at møde nogle andre singler der, men jeg kan godt se at det med ugerne ikke passer helt sammen, det er ærgerligt, men håber i også finder ud af noget, for tror det kan blive rigtig sjovt og hyggeligt :-)

Mvh Annemette
Thea
Nyt medlem
Skrevet: 26-03-2010 13:13:22
Hej Annemette
Jeg har også kikket på Dokkedal flere gange, og tror det ender med en hytte på pladsen i uge 28 - har lige læst, at ugerne 29 + 30 er booket op ...
Så håber vi ses!
Hilsen Thea
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger