|
|
|
Forum - Single-Camping - Terrassen - Uge 32 2008
|
|
Bruger
|
|
|
|
Skrevet: 08-07-2008 10:13:25
|
|
Terrassen - Uge 32 2008Hej
Jeg mangler et overblik ... så derfor forsøger jeg med denne nye tråd.
Så vidt jeg kan læse mig til i forskellige tråde rundt omkring på siden, er der generelt stor interesse for at mødes med andre alene-campister med børn på camping og ha' et fællesskab sammen med fx. noget spisning og nogle aktiviteter, da det er lidt sjovere at være flere sammen.
Og, så vidt jeg også kan læse mig til, er der mange, der allerede har tilmeldt sig Top Camp Terrassen camping i Silkeborg, som har en "single-uge" i uge 32. Der skulle pt. være tilmeldt 25 personer plus børn (jf. Top Camp igår).
Men hvem er alle disse mennesker, der gerne vil deltage? Og hvornår kommer de? Og ligger de i telt? Og skal vi allesammen tage en luftmadras-pumpe med, eller kunne man evt. låne en? Osv... Mange spørgsmål melder sig...
Formålet med denne tråd er et forsøg på at få "samling" på det hele for os, der gerne vil på Top Camp i uge 32. Kunne man ikke forsøge at lave en form for tilmeldingsliste her, så vi kan se, hvem der skal med og hvor gamle børnene er og sådan noget. Så dan trop, hvis I har lyst....
Vi er: Katrine på 32 år og Anna på 6½ år fra København. Vi regner med at ankomme i slutningen af uge 31 og skal ligge i telt.
Mange hilsner Katrine
|
|
|
|
|
| Poul Melchior |
| Nyt medlem |
|
|
| Indlæg: 12 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 10-07-2008 15:59:32
|
|
husk pumpen
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 16-07-2008 12:38:15
|
|
Hej katrine
Jeg har en profil på dating.dk, hvor jeg har oprettet en tråd i det der hedder IRL.
Jeg ved der kommer en del fra sjælland.
Jeg ved der er booket hytter og campingvogne hver især og nogen har selv campingvogn med og nogen har telt.
jeg selv har booket en campingvogn hvor mine børn og jeg skal bo i. jeg er selv 40 og har en dreng på 14 og en pige på 16½.
jeg kender til to andre kvinder der har deres piger med på omkring 10-11 år og en gut der har sin søn med på omrking 10 år.
Håber på en kanon uge med hygge og godt vejr.
|
|
|
| Jakob |
| Supporter |
|
|
| Indlæg: 36 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 17-07-2008 21:56:44
|
|
Hej
Lige med hensyn til vejert, så regner det lige nu.
Når i når så langt, så kig lige forbi plads nr. 179. Her ligger jeg sammen med min søn fra uge 29 til mandag uge 33, og vi er også meldt til i uge 32.
hilsen
Jakob
|
|
|
| Michael Lundgren |
| Nyt medlem |
|
|
| Indlæg: 1 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 18-07-2008 21:54:45
|
|
Har endnu ikke tilmekdt mig da jeg lige er kommet hjem fra camping og så det om terassen i tv så gør det da jeg har ferie i 32-34.
|
|
|
| NYHAVN |
| Nyt medlem |
|
|
| Indlæg: 2 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 20-07-2008 12:09:04
|
|
HEJ KATRINE
JA JEG HAR RESERVERET PLADS I UGE 32 ER 59 OG ER SINGLE FRA KØBENHAVN OG KOMMER UDEN BØRN
SKAL LIGGE I TELT OG HAR EN LUFTPUMPE MED, JEG HAR ENDNU IKKE VALGT OM JEG CYKLER ELLER TAR MIN LILLE BIL SÅ KUNNE DER EVT BLIVE TALE OM NOGET SAMKØRSEL?
MANGE HILSENER
FINN
|
|
|
| MB NRD |
| Nyt medlem |
|
|
| Indlæg: 2 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 23-07-2008 13:45:47
|
|
Hejsa..
Jeg har først lige hørt om det, og har forespurgt til en hytte, campingvogn eller lign. Jeg håber at det er muligt at nå at komme med. Er der specielpris i denne uge, eller giver I den fulde ( temmelig dyre) pris?
|
|
|
| Single-Camping |
| Supporter |
|
|
| Indlæg: 38 |
|
.jpg) |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 28-07-2008 16:24:43
|
|
Hej alle...
Jeg har før prøvet at lave tilmeldingslister....uden det store held !!! Jeg ved at der kommer ca 35 - 40 singler - med telt, camplet, cv og nogle har lejet hytte og campingvogn på pladsen........ lørdag kl 20 vil i blive inviteret til en kort info (som holdes af Mike...campingfatter.....jeg er nemlig ikke vild med at være så meget i centrum:-)......og der vil der jo så også være mulighed for at hilse på hinanden, hvis vi ikke har fået gjort det før......- og satser på at Mike åbner fadølsanlægget :-)
Hvis i har spørgsmål, er i velkomne til at sende mig en mail :-)
Kh Anette
|
|
|
| Torben Pedersen |
| Nyt medlem |
|
|
| Indlæg: 10 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 29-07-2008 00:01:50
|
|
hvis man vil ha tidel må man også bære kidel så bar frem med dig
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 30-07-2008 19:19:29
|
|
nu nærmer vi os lørdag og en uges ferie på terasserne i uge 32. håber vejret holder. Glæder mig meget til ferie også selvom jeg tror mine børn vil være nogen af de ældste.
|
|
|
| Helle Aalborg |
| Nyt medlem |
|
|
| Indlæg: 11 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 01-08-2008 14:14:46
|
|
Hej Pia
Kan trøste dig med at jeg har tvillinger på 15, en dreng og en pige. Var også ved at være bange for at de var de eneste ældre. Vi bor bor på 161.
Kh helle
|
|
|
| Jakob |
| Supporter |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 03-08-2008 06:22:44
|
|
Hej
Til samling lørdag aften, talte jeg 39 voksne og det forventes at der kommer flere i løbet af søndagen. Ellers så kan jeg hvis godt med sinds ro fortælle at man de sidste par dage har hygget sig.....
Og mon ikke også der er et par stykker, der sætte pris på at de kan sove et par timer ekstra her til morgen
Hilsen
Jakob
|
|
|
| Jakob |
| Supporter |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 04-08-2008 20:43:05
|
|
Hejsa
Så blev det mandag og Anette har nu fået det store overblik. Vi er samlet 61 og der godt gang i den fra morgen til sent nat.... Og igen her til morgen var det enkle der havde behov for at sove længe - bla skrivende medlem:-/
Hilsen teltet
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 07-08-2008 22:13:45
|
|
hej alle fra Terrassen:o) ville bare lige sige tak for en super ferie i uge 32....smiler Håber vi ses/høres ved igen
kh. Janni
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 10-08-2008 20:01:30
|
|
vil også takke for en dejlig uges single camp i uge 32.
kanon dejlige mennesker og en dejlig uge med mange gode oplevelser.
|
|
|
| Single-Camping |
| Supporter |
|
|
|
.jpg) |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 13-08-2008 01:10:26
|
|
Tak for en super hyggelig(e) uge(r)...:-) Er der nogen der ikke fik skrevet deres mailadd i bogen, kan i stadig nå det :-) - skriv så lige til mig....
Kh Anette
|
|
|
| Single-Camping |
| Supporter |
|
|
|
.jpg) |
|
|
|
|
|
|
|
Skrevet: 13-08-2008 16:07:05
|
|
Så er det i dag at i skal købe Ude og hjemme.....ja....UDE OG HJEMME !!! - ikke Familiejournalen eller BT eller...:-).......har fået rigtig fat i det denne gang....klog af skade og intens mobning !!!!
|
|
|